Психолог школи:

Горшкова Оксана Геннадіївна

Графік роботи: з понеділка по п`ятницю з 8.30 до 12.30

Психолог в системі навчально-виховної роботи школи

Мета роботи психолога: забезпечення умов, які сприяють психологічному та особистому розвитку кожного учня, своєчасної реалізації вікових та індивідуальних можливостей учнів, здійснення психолого-педагогічної корекції.

Основні напрямки діяльності:

  1. психодіагностична робота;
  2. консультаційна робота;
  3. корекційно-відновлювальна робота;
  4. психологічна просвіта;
  5. організаційно-методична робота;
  6. зв’язки з громадськістю.

Психодіагностика спрямована на поглиблене психолого-педагогічне вивчення учня, його індивідуальних особливостей, причин порушень у його навчанні та поведінці. За наслідками обстеження формуються висновки та рекомендації.

Консультаційна робота спрямована на формування у педагогів, батьків, учнів необхідних знань із закономірностей психофізіологічного розвитку дітей на різних вікових етапах, подолання кризових ситуацій, надання практичних порад з питань виховання особистості в сім’ї, попередження можливих порушень у становленні особистості.

Корекційно-відновлювальна робота – це комплексний вплив на учня з метою подолання різного роду труднощів. З цією метою використовуються різноманітні сучасні методики психоаналізу та психокорекції.

Психологічна просвіта це пропаганда психологічних знань серед учнів, батьків, серед окремих груп учителів та педагогів в цілому.

Організаційно-методична робота передбачає участь психолога в роботі методичних об’єднань, творчих груп, педагогічної ради, у розв’язанні загальношкільних завдань.

Зв’язки з громадськістюспрямовані на обговорення найбільш суттєвих закономірностей та проблем соціально-психологічного розвитку особистості з учнівськими, батьківськими, учительськими громадськими організаціями.

Кiлькiсть переглядiв: 51