Загальні вимоги до організації дистанційного навчання:

1. Дистанційне навчання в Харківській гімназії № 92 передбачає синхронну та асинхронну взаємодію вчителя та учнів під час занять.

2. Не менше 30 % навчального часу, передбаченого освітньою програмою організовується в синхронному режимі.

3. Згідно Санітарного регламенту, який діє з січня 2021 року передбачено вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп'ютерами, планшетами, іншими гаджетами, а саме обмежено час безперервної роботи з технічними засобами навчання:

  • для учнів 1-х класів - не більше 10 хвилин
  • для учнів 2-4 класів - не більше 15 хвилин
  • для учнів 5-7 класів - не більше 20 хвилин
  • для учнів 8-9 класів - не більше 20-25 хвилин

РЕЖИМ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ХАРКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 92 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ХГ № 92 працює в одну зміну, п’ятиденний навчальний тиждень.
Навчальний рік поділяється на семестри:
І семестр – з 01.09.2023 по 29.12.2023;
ІІ семестр – з 15.01.2024 по 31.05.2024

Канікули:

осінні – з 23.10.2023 по 29.10.2023 (7 днів)​
зимові – з 30.12.2023 по 14.01.2024 (16 днів)
весняні – з 25.03.2024 по 31.03.2024 (7 днів)
канікули для першокласників плануються з 19.02.2024 по 25.02.2024
Режим роботи гімназії на день:
початок роботи о 08:00 год., кінець роботи о 17:00 год.;
навчальні заняття – 09:05 год. – 15:20 год.
Тривалість уроків:
1 класи – 35 хвилин,
2-4 класи – 40 хвилин,
5-9 класи – 45 хвилин.

РОЗКЛАД УРОКІВ

РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

У ХГ № 92 для учнів 1-9 класів впроваджується дистанційне навчання з використанням платформи Human.

Електронна освітня платформа «HUMAN Школа» - це електронний журнал, електронний щоденник, конструктор уроків, розклад уроків, тести, видача і оцінка домашніх завдань, відеозв’язок, шкільні оголошення, внутрішньошкільна соціальна мережа, чат, аналітика результатів навчання.

Щоб дізнатися більше про реєстрацію та роботу перегляньте відеоінструкцію:


Інструкція для батьків та учнів щодо користування платформою HUMAN

Інструкція для батьків та учнів


розклад уроків 1-9 класи


Електронні підручники


Правила роботи під час дистанційного навчання


Організація освітнього процесу відрізняється від очного навчання дітей у першу чергу тим, що дітям СКЛАДНІШЕ ВЧИТИСЯ ВДОМА. Кожна третя дитина перебуває у стресовому стані/тривозі, пов’язаній зі сформованими обставинами. Однією зі складових стресу є втрата тієї стабільності та структурованості (зрозумілості), яка була, коли дитина мала чіткий режим, розклад і розуміння, що за чим йде.
Стрес – це не найсприятливіший грунт для розвитку. Для того, щоб допомогти дитині створити позитивну атмосферу для навчання, систематизувати і структурувати (тобто зробити зрозумілим) цей процес, пропонуємо такі кроки.
• Скласти чіткий розклад/режим

Стабільність і зрозумілість – це те, що для дітей створює якусь зону безпеки. Адже, саме в безпеці діти прагнуть розвиватися, вчитися і пізнавати світ. Складіть новий розклад для дитини. Розмістіть його на видному місці, намагайтеся дотримуватися режиму дня (підйом в один і той же час, перерви, прийом їжі тощо). Режим позитивно позначається і на нервовій системі дитини.

• Організувати робочу зону

Якщо немає своєї кімнати, то хоча б свій чуточок (обов’язково ввімкнений екран монітору чи телефону та наявні навушники). Де будуть ТІЛЬКИ потрібні для «цього» уроку матеріали. Усі зайві предмети, що відвертають увагу, доцільно прибрати. Також на працездатність дитини впливає світло. Яскраве і холодне освітлення стимулює мобілізацію систем організму і підвищує пильність.

• Організувати форму

Дитина не повинна сидіти в піжамі. Вона і так навчається вдома (у дітей будинок не асоціюється з навчальною діяльністю, а більше з відпочинком). Учневі буде значно простіше надіти на себе «роль учня» і «переключитися» на заняття, якщо він буде одягнений у відповідний (асоціюється з навчанням) одяг.

• Робити перерви

Фокус уваги школяра на відеоконференції/уроці 20-30 хвилин. Не більше. Дитина докладає чимало зусиль, аби сконцентруватися і зрозуміти, що їй через екран намагаються донести. Енергії витрачається більше, ніж на звичайному уроці. Тому вкрай важливо, аби діти перемикали свою увагу і відпочивали між уроками (по можливості не в гаджетах).

• Братися до виконання домашньої роботи доцільно не раніше, ніж за годину-півтори після закінчення уроків. Дитині потрібно переключитися, відпочити,пограти і перезарядитися.
• Заохочувати спілкування з однолітками.
• Провідна діяльність школярів середніх та старших класів – це спілкування. Та й в цілому школярі (зокрема молодші)звикли проводити багато часу в колективі спілкуючись, тому можуть відчувати дискомфорт в ізоляції. Заохочуйте спілкування, розмови, скайп-колли, можливо, навіть якісь ігри онлайн з однокласниками. Загалом, створюйте і заохочуйте умови, у яких дитина може поспілкуватися з однолітками.
• Знизити очікування і вимоги.
• Мотивувати і помічати успіхи. Не змушуємо дитину , а мотивуємо! Спробуйте переконати дитину в тому, що система примусу відходить в минуле. Кожна людина в сучасному світі розуміє ту міру відповідальності за своє життя, яку вона несе. Ніхто не допоможе тобі стати освіченою і успішною людиною, якщо ти сам не захочеш і не навчишся цього. Дистанційна освіта дає унікальний шанс довести самому собі, чого ти вартий. Але батьки повинні усвідомлювати, що такий рівень відповідальності за своє життя дитина отримує з часом. І головна мета батьків – допомогти своєму школяреві це зрозуміти і створити максимально комфортні умови для того, щоб він зміг оволодіти навичками онлайн-навчання.
• Водночас не забуваймо відзначати ї успіх. Якщо порівнюємо, то тільки із самим собою. Навчайте дітей помічати хороше в обставинах, що склалися, розмовляйте, хваліть і підтримуйте.


Правила безпечного користування Інтернетом


Виконуйте наведені нижче рекомендації, і використання Інтернету буде для вас безпечним:

  • Захистіть свій комп’ютер
  • Завжди оновлюйте операційну систему
  • Використовуйте антивірусну програму
  • Використовуйте брандмауер
  • Робіть резервні копії важливих файлів
  • Будьте обережними, завантажуючи вміст
  • Захистіть себе в онлайні
  • Будьте обережними, надаючи особисту інформацію
  • Думайте про те, з ким ви розмовляєте
  • Пам’ятайте, що в Інтернеті не все є надійним і не всі є чесними
  • Дотримуйтесь правил
  • Ви маєте дотримуватися законів навіть в Інтернеті
  • Пам’ятайте, що в Інтернеті ви повинні піклуватися про інших так само, як про себе.


Рекомендації для батьків


Шановні батьки! Пропонуємо вам декілька порад щодо організації навчання та відпочинку дітей під час карантину:
• Ранок нехай починається як зазвичай у робочі дні. Організуйте сніданок, вранішні гігієнічні процедури, ранкову гімнастику. Це дисциплінує дитину і вас.
• Плануйте день разом із дітьми. Розподіляйте час таким чином, щоб робота (читання, виконання завдань і вправ) та відпочинок були в співвідношенні 40 хв. занять /20хв. відпочинку. Обов'язково слідкуйте, щоб діти не залишалися надовго без активного відпочинку.
• Учіть дітей плануванню: на аркуші паперу записуйте обов'язкові справи, які треба виконати, а також розробіть спеціальну систему заохочення. Нехай діти пишаються своїми виконаними справами.
• Слідкуйте за графіком освітнього процесу, не допускайте відставання, адже надолужити прогаяне буде важче.
• Допоможіть вашій дитині, якщо у неї щось не виходить, підтримайте.
• Хваліть дітей за виконану роботу. Діти завжди націлені на конкретний результат.
• Провітрюйте кімнату, створіть умови для активного руху: нехай діти рухаються під музику, танцюють, роблять гімнастичні вправи, дихальну гімнастику.
• Дозволяйте у визначений час спілкування онлайн. Лист або дзвінок другу та вчителю стане в нагоді. Приємне спілкування й корисна порада допоможуть вирішити будь-яке завдання.
• Пам'ятайте, що вчителі завжди готові поспілкуватися з вами та вашими дітьми в різний спосіб, надати консультацію чи практичну допомогу.
• Звертайте увагу на домашні завдання як навчальний інструмент до самостійності, а не покарання.


Рекомендовані Інтернет-джерела для додаткового навчання, а саме: підготовка до ЗНО, опрацювання навчального матеріалу

Дистанційне навчання(поза школою)
На урок


Форма контакту з батьками під час дистанційного навчання


Для отримання зворотнього зв´язку учителі використовують електронну пошту, месенджери VIBER, TELEGRAM, відеозв´язок ZOOM, Google Meet.

Кiлькiсть переглядiв: 374

Фотогалерея

Дата останньої зміни 26 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!