Графік проведення
практичним психологом КЗ «ХЗОШ № 92» заходів
щодо щодо запобігання злочинності та правопорушень
серед неповнолітніх на перше півріччя 2022/2023 н. р.
№ з/п | Назва заходу | Дата | Учасники |
1 | Проведення діагностики особливостей особистості та характеру взаємодії важковиховуваних підлітків: -«Методика первинної діагностики та виявлення дітей «групи ризику» М.І. Рожков та ін.; -визначення типу темпераменту за методикою Г.Ю. Айзенка; -визначення рівня агресивності за методикою Басса-Даркі; | Вересень жовтень | Учні 1-9 класів |
2 | Профілактична робота з подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх: -Тренінг «Закон – обов’язковий для всіх»; -Тренінг «Відповідальність неповнолітніх». | Жовтень | Учні 6-9 1-5 класів |
3 | Проведення діагностики визначення психологічного стану дитини -«Неіснуюча тваринка» (тривожність); -«Тест шкільної тривожності Філліпса»; -Визначення рівня самооцінки; «Дослідження стилю поведінки в конфлікті» К.Томас. Профілактична робота з подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх: Бесіда «Злочин і підліток» «Я – людина і це мене багато до чого зобов’язує». | Листопад грудень | Учні 1-9 класів Учні 1-9 класів |
4 | Батьківський лекторій з теми «Причини асоціальної поведінки підлітків» | листопад | Батьки учнів |
Графік проведення
соціальним педагогом КЗ «ХЗОШ № 92» заходів щодо
запобігання злочинності та правопорушень
серед неповнолітніх на перше півріччя 2022/2023 н. р.
№ з/п | Назва заходу | Дата | Учасники |
1 | Година спілкування «Правопорушення та їх наслідки» | Вересень | Учні 5-9 класів |
2 | В рамках місячника правового виховання: - «Права і обов’язки»; - «Права свої знай та обов’язків не забувай!»; | Жовтень | Учні 6-9 1-5 класів |
3 | Круглий стіл «Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх» «Наркоманія, токсикологія. Їх вплив на злочиність» Бесіда «Умій відповідати за свої вчинки» | Листопад грудень | Учні 6-9 класів Учні 1-5 класів |
4 | Батьківський лекторій «Школа без насильства!» | Жовтень | Батьки учнів |